Easiest Way to Prepare Appetizing Whole Wheat Brown 🍞 Bread

Whole Wheat Brown 🍞 Bread.

Whole Wheat Brown 🍞 Bread You can have Whole Wheat Brown 🍞 Bread using 5 ingredients and 6 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Whole Wheat Brown 🍞 Bread

  1. It's 2 1/2 Cups of Whole Wheat Atta.
  2. You need 1 Tsp of Salt.
  3. Prepare 1 Tbsp of Yeast.
  4. You need 2 Tbsp of Oil.
  5. It's of Luke Warm Water (For Making Dough).

Whole Wheat Brown 🍞 Bread step by step

  1. For Dough :Whole Wheat Attay Mai Salt,Yeast,Oil Add Karen Phir Garam Pani Sy Dough Gondh Lye.....
  2. Jab Dough Ban Jaye Tu Usko Plastic Sheet Ya Wooden Board Py Hatheli Ki Madad Sy Ghondlyen 15 Min Tak.....Yad Rahye 15 Min Zarori Hai Ghondna Us sy Dough Acha Rise Karega.......
  3. 15 Min Ghondhny k Bad....Dough To Mould k Shape Ka Or Size k Kitna Spread Karen Agar Mould Gol Hai Tu Gol Ball Bana Kar Usko Press Karen Halka.....Agar Lamba Hai Tu Lamba Roll Karen.....
  4. Upar Oats Sprinkle Kardyen.....Phir Oil Ki Madad Sy Mould Greece Karen Or Dough Ko Us Mai Dal Kar Kapre Sy 1 Hour k liye Rakh dyen.....Rise Hony K Liye.
  5. Ek Patli Mai Nechy Namak Ki Layer Laga Kar Stand Rakhyen Or Dhak Kar 10 Min On High Flame PreHeat Karain....Pre Heat k Bad Mould Ko Ayteyad Sy Patli Mai Rakh dye Or Dhak Kar Darmiyani Anch Py Bake Kare 30 Min K Liye......
  6. 30 Min Bad Apki Whole Wheat Bread Tayar Hai....Thora Thanda Hony K Bad DiMould Karen Or Cut Kar k Air Tight Bartan Mai Rakh Lyen.....

0 Response to "Easiest Way to Prepare Appetizing Whole Wheat Brown 🍞 Bread"

Post a Comment